Sunday, June 19, 2011

Pembantu rumah lulus diploma

fuhhhh dasyat kan kan kan... korang bace nih topic di ats kat berita harian.

Kagum nya aku pembantu umah hindon ni leh dpt majikan sebaik ini. Alhamdulillah bukti maseh ade manusia berhati murni di kalangan rakyat malaysia.

Kite bkan sahaja mendengar mcm2 kes x baik pasal pembantu rumah ni kan. Kalo x ammah buat hal, majikan lak buat hal. Mcm2 kes dh berlaku dan buat ramai org xpecaya nak ada pembantu rumah.

Siyus aku kagum ngan majikan pembantu rumah ni, TAPI hati aku jd seram n sakit pulak bile bace pasal nih Ayah ank bersekedudukkan sehingga melahirkan 3 org ank

loya tekak aku bila bace pasal ni weh... Subhanallah, smpi ade 3 org anak tu. xterpikir dik akal ku. Seorang ayah yang ............ owhh pehlease aku xleh nak meneruskan kata2 aku sebabnya aku nak muntah...

adios..

Semalam aku xsempat nak abeskan cter ni sbb aku sumpah loya sbbnya aku leh tebayang cara hidup diorg nih cm ne la hari-hari kan. Dalam bilik lg time romen2 lg, errrrrrrr x mengeletar pala lutut ko berasmara ngan ayah sndiri.. Astagfirullah... Errrkkk mcm mana la adegan2 manja diorg ekk... haha sowy otak aku auto twus pkir cm tu bile diorg siap dh ade ank smpi 3 org.. Ohmaigod Ohmaigod....

Kesian nya 3 org anak tu, beria2 panggil ayah agaknya padahal sbnarnya ayah die tu jugak atuk kpd mereka and ayah juga kepada mak mereka. wattt??? ape tu... dh mcm binatang la pulak kannn. Seramm kan...

haaaih xsmpi hatinya bile diorg bsar tau smua2 ni. kesiannn sgt... sedey kan,

semoga allah ampunkan dosa mereka dan dosa aku jugakk...

No comments:

Post a Comment