Thursday, June 16, 2011

Musim_menjahit

hye2....

Pejam celik2, tekebil2, dah tgh bulan 6 u all.. Ya allah cepat sungguh mase berlalu.. x terkejar aku mcm ni.. hukhuk.....

X lama lagi dh nak raya u all, n start la aktiviti patah pinggang aku iaitu menjahit. kihkihkih.. Sian mesin jahit ku duk jd perhiasan lama dh.. Dia tau sethn skali jek die akan berusaha keras... Jgn buat hal plak k syg...

Smlm ade member call tnya amik upah jahit x.. hikhik... b4 ni aku x amik upah pun. Just wat baju raya family n diri sendiri jek and langsir umh mak ugak. Thn ni aku dh berani amik upah u all tapi untuk orang yang terpilih jek. hahaha boleh cm tu?? TAPI jahit langsir sahaja. Sbbnya saya xde mase nak jahit baju kerna perlukan penelitian yg sgtt tertumpu.

Thn ni try jait langsir jek.. Insyallah thn2 akan datang sape tau.. ngeee.....

Semoga mesin jahit ku maseh teguh berjasa dgn tuan nya.

No comments:

Post a Comment