Sunday, June 26, 2011

Gangster_mari...

ehemm.... errrrrr mcm dh ketinggalan sgt aku nk komen2 sebenarnya tapi nak buat cam ne dah rezeki aku tengok KL gangster semalam. hahahaha.... kesian die,

Wahhh dasyatt kan, best gile KL gangster ni... i suke.. i suke.. i suke... Bertimpa2 beza die dengan citer Kongsi. Sorry Farid Kamil. Ngeh!!!!

Best kan???? dari awal sampi abes, best jekk... Cool abes Malek and Jai.. Ahaaiii aku mmg xleh tengok benda-benda cool ni. Rasa mcm aku syiok sndiri... mula la aku berangan macam-macam. Baik aku xyah tulis kat sini ape aku berangan masa tengok citer ni, mmg penampor berdarah aku dapatt... miahahaha....

Dari awal smpi abes, gaduh teruss... Memang gangster abes u all... Tapi ada gak part sedey2 time Malek and mok dio. Time lawak si Zizan senget tu... Tapi yg COOL tetap Malek and Jai haku tu. Style abes.. Gewammm tau!!! haha

N 1st time gak aku rasa Filem yg xde heroin tapi berjaya gak tip top. Caya la Syamsul.... Nak lagi nak lagi okey...

Tak sabar nak tunggu KL gangster 2...

No comments:

Post a Comment