Wednesday, June 15, 2011

Angau...

Ehem...ehem...

Sape nak tgk time aku angau.. Dasyat weehhh... hehehee.... Nak tau x time bile aku angau???
Timeeee tgk showdown.. hahaha.. (fav me n my petom)


Ohh mannn.... bile showdown aku akan Xcited. Dari start smpi ke akhirnya pipi montokk aku naik maintain jekkk... dlm hati aku bebunga2 girang. Even iklan pun aku tak tukar chanel takut telepas pulokkk... hehee...lg2 bile melihat 2 hot guys tuh... Owww lg la pipi aku mcm kena suntik botox u all... kahkahkah....

Showdown thn lps aku siap turun padang tgk. kehkehkeh.... Thn ni tgk kat tv jek sbb xde sape nak layan aku trun tgk live. haha... Yang paling best n buat aku senyummmm panjang sambil hati girangs is tgk Hafiz and and Joe flizow, yawwwwww....... Haaaaih style kan mika... suke sgttt cara diorg hembus kata2.. rare dowh!! haha... Aku rasa mcm nak je order hafiz or Joe jd my boyfie.. (pasan muke haku... kihkih...)

Group2 yg tinggal skang ni pun makin mantop der... dasyatt yawww... suke HMC phlow, Bounce stepperz and Elecoldxhot.. errrr yummy guys...

Tapi diorg tetap xleh lawan my hafiz and my Joe.. hikhik... see btul x aku angau.. miahahaha.... errrrrr dh ckup.

tata weda angau *peace yawww*

No comments:

Post a Comment