Monday, May 3, 2010

siksa perpisahan~~

i am back babyyy.......

huaaa sungguh ku sdg sengsara melalui fasa perpisahan, ekekeke... but i hav to be strong. luckly ade fwend yg menceriakan idupku, thanks a lot friend, me luv u all much!!! and bg kekwn yg dh menjahanam idup ku also tima kasey... hanya tuhan dpt membalasnya :D

bru kini ku tau betapa siksanya bepisah dgn org yg kite syg.. hukhuk, twus terigt lagu (aku x biasa... bile tiada kau disisi ku), pehh sedeynya.. mau menitis air mataku.. hukhuk.... ini balasan kat aku kowt sbb dulu suke kecewakan org, huahua.. sowy guys, aku x bermaksud nk buat begitu n now aku dh rase cm ne siksanya n pwomise to change my bad.. hakhak... lol,

utk kebaikkan besama, putusin saje hbungan ini.. kwn pun xboleh.. harammm... anggapan ku silap igt leh buat kwn ke tp ndak buleh bah... bikin masing2 saket lg ade la... tp aku xbiasaaa... huh!!! giles dh 6 thn aku bersamanya.. adess.. gile kena kuat aku hadapi ni smua.. huhu....

but im ok now, tp not totally ok la, sometimes terigt gak lg2 dikala hati sunyi.. walaweh wa ni gembeng okey... bile igt hati sebu nk nanges.. adoyaiii... bile mau pulih nih, kena kawen cpt cm ne bru leh pulih, hehee....

N n i just harap si die bahagia n dpt idup tnpa ku, aku pasti die pun pasti tersiksa.. sabar la k, kite sama2 harungi perpisahan ini, walaupun perit kena gak hadapi.. sowy sbb pengakhiran cerita kite begini.. moga ko slalu tabah n jmpe pengganti idup yg bru n lbh baik dr ku... huhuu...

adioss.... berakhir kisah duka... next gonna be a beautiful life :) wish me luck friend..

1 comment: