Monday, May 3, 2010

meratah bukit broga *1 May 2010*

Bukit broga *01 May 2010* with Ram, Amar n Jan.

walawei akhirnya aku dh smpi ke puncak bukit broga. haha bukit??? cam xbest je kan dnga... tp tinggi gak beb.... Jenuh gak nak smpi ke puncaknya... 1st time cuti umum wat perkare berfaedah kalo idok aku berdansa jek smpi lebam.. hehe, sempena meraikan hari pekrja aku.. ehehe...

Planning by Amar n the geng. Aku di pelawa utk ke sekian kalinya n now proceed. hehe... ahli tambahan ramnah (housemate ku cayunk) n bf nya (nk cayunk gak x ekk??) haha... jgn mare ram.. weekss..

Amar ckp kul 4 pg gerak dr umh. huhuuu kena bngun giles pg... tdo2 ayam je la. plan nk msak2, tp malangnya owhh tidakk mlas nk cter, nnti biar ram je la cter, kakakaka... kul 3.40 dh siap2.. mate cam xleh nk bkak... kul 4 amar smpi, begerak la kami....huhuuu...

3 keta jek geng kami. tp smpi sna, makkk aihhh ni ade ape ni gile ramai owg. ade emas ke ats bukit tu?? berpusu2 owg mendaki.. kalo ade aku nk marah amar sbb xajak aku awal2...ekeke... amar swuh bwk touchlite... mna dtg touchlight nih.. haha slmber jln dlm gelap... ekeke...

usha tngga kejayaan, gile gigih aku mendaki... ngan owg ramainya... dipndekkan cter smpi jua ku ke puncakknya.. huhuuu....
Tuwun bukit pun gile jem.. dh la kepakaran aku bile mendaki ini ialah trun bukit, hehe... bleh jem plak.. adess... dh kat bwh balik dlm kul 9..

kesimpulannya, sgt hepyy walaupun xdpt g ngan kekwn yg len.. next time kite g lg yeh kekwn laen.. lalalala....sgt best kena angin die n sungguh bangga bile bdan bepeluh.. hehe, Pd Ram, Amar N Jan congrat dpt mendaki hingga ke puncaknya...


* Penuhi aktiviti utk menghilangkan kesunyian...

1 comment:

  1. ha3 blog baru tu..
    wow bukit broga..t try gunung lak erk..caiyokk

    ReplyDelete