Tuesday, May 11, 2010

Traditonal nite with my darlings...

MMU, 13 April 2010..

We need to change our entertainment sometimes, rite???Yuhuu lg satu aktiviti mcm xcaye aku leh g, ahahaha... dh lma dh, bwu skang nk cter.. eheh!! mase tu ngah chat ngan kwn lamo, die tnya nk g festari x kat MMU ??... sebut pasal dance jek dalam pale haku ni pkir mcm who u think u can dance jekk.. miahaha.... msti meletopp leh aku join skali. ekekeke... so tnpe bepkir pjg aku ok jekk sbb aku kegersangan melalui hari2 mndtg. adesss.... hehe...mase tu xtnya pun theme ape, so aku ckp ti aku confrm blik kena tnya my besties dlu (ram n bie). diorg as usual layan jekks... mmg terbahek kekwn aku nie..

mlm b4 g tu, bie msg ckp "weh tema festari ni istana ke?? kena pkai bju traditional ke?? " aku penin jap.. haha... nk pkai bju pe plak tradisional ni, cm ne nk seksi2.. wakakaka.... nk langgar theme mcm xelok plak majlis owg.. huhuuu.. hampir2 cancel utk pergi... gile nk pkai bju tradisional bagai mlm2 bute, ekekekeke... tp dh jnji la pulokkk... hadeiii gua x bese mungkir janji.. slamberr g ngan ikut theme yg ditetapkan. huaaa bngga tul mengenakan baju kebaya n kurung ke majlis tarian tradisional.. bahaha....

wahhh begerak la kami ke MMU, ahlinya (me, bie laling, ram yayunk and bf ram), ewahhh ayu skali kami.... ekekekeke.... setibe di sana alngkah bangangnya kami rase, ramai jek yg pkai bese2 jek.. namun kami tetap bngga terasa paling ayu di sana.. hakhak... berjalan di red carpet dgn megahnya.. =P xyah la ltk pic2 diorg menari, membazir space je kowt.. baik ltak pic kami2... auww....nk tgk p fb yg ayu berbaju kurung puteh tu k, menghiburkan gak la tgk... hah mlas nk tnggu smpi abes kitorg bla la awal sbb sok kan keja.. :D hah time ni la kami byk abeskan mase, hehe... pose di sana sini.. for more pic g fb bie.. tq :)

ayu kan kami2 ???? luff....

setelah stgh jam mengeletis sana sini, pulang la kami.. b4 tu lepak mamak santap jap... hehe lepak mamak pkai bju kurung tu... memlm bute lak tu, naseb kat cyberjaya xramai owg pun... tp dulik hape kowt, ade aku kesah!!! heppy ending.. hikhik

3 comments:

  1. TeaCher's DAy

    yes..it's a teacher day...such a meaning day for who that called "teacher"...

    bila umur sudah meningkat... keadaan sekeliling berubah... hidup yg dulunya disangka indah sewaktu sekolah x mnjanjikan sesuatu yg hebat2 belaka bg insan yg pernah bergelar murid.... bila manusia mengenal erti sebenar dunia... bila manusia cuba menghadapinya... dan bila manusia mula tahu menilai setelah pengalaman ditimba melalui peristiwa2, dan keadaan sekeliling... renung dan fikir sejenak...

    - x rugi kne rotan dgn cikgu
    - x rugi kne marah
    - x rugi pnat tgn buat keje rumah
    - x rugi pergi sekolah

    cube bygkn situasi yg same ketika bekerja

    - skrg x kne rotan, pling dpt amaran je
    - x siap keje...mati aku nk jwp dgn bos
    - x pegi keje...insyallah 3 hari lg terminate la anda...

    seronok sbnarnye time skolah...dlm dimarah2...sbnarnye..kita cukup dimanjakn...ape2 pun...thanks a lot ...to all teachers in the world...you r the best.... if there any chance to go to school again.. i will said...YES ..i like school... byk knangan yg manis waktu skolah...rakan2, hari2 jpe...skrg...setahun sekali? 2 thun sekali?...mungkin utk terakhir kali...

    next comment...hehe...i like to comment in smone post....don't be mad ya miss bery beautiful life

    ReplyDelete
  2. welcome n tq for d comment...

    ReplyDelete
  3. waa...katik...gile gempak blog ko...skali berdesup org yg komen... nih 1st komen dr aku...hahaha....ko kne ucap mekasey kt aku.... berjaye gak aku komen.....ekekeke

    sebagai kate2 akhir tingktkn kecergasan blog ko... majulah sukan untuk negare!!!

    ReplyDelete