Monday, October 10, 2011

Sedey

Jangan baca... Amaran keras!!

  1. Kadang-kadang aku lebih suke orang tak suka aku daripada suka dengan aku. Senang.....
  2. Aku memang mulut jahat tapi bila bab nak tegur dan menyakitkan hati orang aku tak terar.. huhuu... kadang aku tegur tapi aku gelak-gelak but sesungguhnya i really2 mean it la dowh!!
  3. Aku tak suka orang semak selalu melepek keliling aku, sesekali tak pe kalo selalu gua semak ok, tension.. Ape best sgt aku ni agaknya. huhuuu....
  4. Sentap bile kita tak suka sebenarnya tapi orang anggap kita suke. mcm nak nangess dowh!!
  5. Gua penat dah nak buat-buat tak tau, buat-buat busy... Ya allah tabahkan hatiku...
  6. Aku just jadi diri sendiri. so wat??
adios.. please hate me. bye!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ok gua tau, gua emo sebab nak piyed la ni. Wohoaaa!!!

No comments:

Post a Comment