Sunday, October 9, 2011

full-time-fav-songs

hey ualls...

Sy ade blog bawu. kihkih... tapi tapi ni blog khas untuk lagu-lagu kegemaran saya sepanjang zaman. Tujuan sy buat blog ni saya suke nyanyi-nyanyi. haha... Patut orang download kat mp3 or hp kan kan tapi saya suke nyanyi sambil tengok lirik. hehe... Saya suke menghayati lirik. auwwww... best!!! Lagi satu sebab saya memang seorang yang pemalas nak download2 ni, kat handphone saya ni smua lagu-lagu main bontot jekk.. Confrm la sewngal kan lagu2 nya.. kuikui... Tnggu terigat baru swuh handphone men buntut. sian die msti die x suke. kahhhhhh!!!

Lagi satu sebab saya selalu telupa tajuk lagu, so lepas ni jumpa jek lagu best laju2 paste kat blog lagu. suke!!! xde la tetinggal kan... Banyak sangat dah ni nak list kan satu-satu lagu favorite confrm ada yang tetinggal nanti. Sape yang boring-boring nak main nyanyi-nyanyi boley la singgah. Tapi baru siket lagunya banyakkk sangat lagi nak kena masukkan.

nih blognya, klik nih... weda-full-time-fav-songs

ehhh jangan lupe juga singgah di tumblr sy... nih die weda-tumblr

bye bye

No comments:

Post a Comment