Sunday, October 23, 2011

Gugu

Halo monday...

Rase syiok jugak rupenya bile bangun awal ni kan.... Smua bnda wat dengan penoh slow motion. Semua benda leh buat dengan hati2.. cehh... Selalu haku set jam ngam2 untuk sampai opis-ngam2 aku bersiapsiap-Ngam2 panas enjin keta. Kalo bangun awal syiok jek sapu losyen lembut2 pnoh feel tetapi selalu aku sapu losyen ala kadar jek asal pakai, kalo lambat sangat losyen tak pakai bedak pun tak pakai.. Apatah lagi nak suwuh aku bermakeup. Memang x la... Betapa selekehnya manusia ini. Kahh!! Memang pada aku setiap saat amat berharga kalo berlengah2. Berlengah2 untuk bangun tido tidak ape tetapi belengah2 untuk bersiap tidak boleh sebab timing ngam2 oii.. kakakaka... buduss betul...

Ok bukan itu aku nak citer sebenarnya. Aku nak cter pasal GUGU. Die cedera tapi tuan die tak perasan pun, sian nya die...... Baru semalam aku perasan.... Maklumla tuan die tak de mase nak membelai gugu ni.. Yang die tau drive pegi keja balik keja. Nak pegi car wash memang tunggu ade org suwuh baru pegi. kikikikiki....

Ni pic gugu kemek.. xtau sebab ape. Macam kena batu pun ade. Apekebabi la sape baling batu tu. Mesti diorang baling dari atas tuh. Naseb la tak kena cermin kalo kena cermin tak pasal tu. Mesti kena masa parking kat umh mana lagi keta aku nak parking selain umah yang susah nak dapat parking tu..
Betapa tuan die x amik perhatian kat die boleh tak perasan kemek tu yang ntah bile kena. Dah berkarat pun yang terkopek tu. Lahanjing sape yang buat tu.

Dah la gugu nak beraksi hebat sabtu ni kat Xplorasi Inovasi MOF kat Putrajaya. Macam treasure hunt tu... Ni pic gugu mase tengah semart ;)
Semoga Gugu akan beraksi dengan hebatnya untuk kami pada sabtu ni. Semoga kami menang nanti.. Insyallah.. yuhuuu... amin2.. doakan kami u alls..

Ni poster Xplorasi Inovasi tu. Ti insyallah aku citer
macam mana pejalanan gugu n kami mengharunginya.....





Pagi tadi mud aku memang ok sangat pegi keja, Sampai opis denga cter seram lepas tu boleh plak tempat scanning nih pc die lembab nak mampos... Mengucap banyak aku nak buat kije.

Kena plak ade yang nak semak2 tengah aku tak de mud dah ni.... Penat aku wat muke tahek, tak paham gak.

ok dah, spoil mud di pagi monday... Memang potong tul..

No comments:

Post a Comment