Tuesday, August 9, 2011

Ngantuk


hey ngantuk sgt ni!!!

Start bulan posa punye la siksa mata ni rase. Pic tu lawak kan asal boll jek adik kicik tu landing pala mcm aku landing pala atas meja. kihkih...

Bulan posa ni siksa nya nak drive pegi keja... mcm nak letak lidi kat mata ni hoiii... Ya allah tak bole la haaiii, puas tebeliak tebeliak kan mata ni jangan bagi tetutop.. abes tegang dahi aku lepas bln posa nih. hakhaks!!

Drive laju-laju sampai opis. On pc jek... landing timeeeee.... haha... letak pala twus tdo2 ayam serama selama setgh jam kalo line clear sket satu jam pun orait jek.. kakakaka.... burokk kan perangai!! iskiskisk....

Dah tu nak buat cm ne dah memey tak bole nak tahan mata ni. Aku rasa sebab kenyang kowt tu yang memanggil sangat... Puas ku tolak tak moley gak. huhuuu...

Aku igt sebab lepas sahur tido balik tu sebab ngantuk. Aku try plak lepas sahur tak payah tido.. hurmmm tetap ok tetap ngantuks.. So layannnn.... Selagi tak kena sound.. bahaha...

Ok sila jgn tiru aksi adik kicik di atas aksi saya tak pe sebab somel... lalalala..

Jommmm tidoq,

.
.
.
.
.
.
.
.

kesian Elia jejari runcing... tetiba.. ngeh!!!









No comments:

Post a Comment