Monday, August 8, 2011

Bazar Ramadan

Salam merah ualls..

Nape merah??? sebab kena tembak kuar darah.. huhuu... bulan dh mengambang.. hakhak..

Hari ni masuk hari ke-8 dah posa dan kaki wahida saleh tak jejak lagi mana mana bazar.. yuhuu terar x?? ngeee...

Tapi satu hari nanti rasa nak pegi gak Bazar Putrajaya depan opis aku ni.. Siap dah plan nak beli ayam golek, Mertabak, jagung manis, mee goreng, kueh pelita, ayam golek, roti john nahhh ni sebab aku tak perlu pegi bazar smua aku nak. wahahaha.. Tapi skali skala xpe la, ye dokkk??? aku nak smua di ats. heheee.....

Tapi manamana aku pegi and denga and baca ckp bazar ramadan harga diorg mmg mahaaiii xhengatt.. Iskkiskk tak patut kan letak memahal kalo sedap tak pe la jugak.... xelok betui... sabar je la...

Rase minggu dpn kowt nak pilih satu hari pegi bazar. Yuhuuuu!!!!

sape nak teman??? jommm...................

No comments:

Post a Comment