Thursday, July 7, 2011

Short_hair


Assalamualaikum guys ;)

Ni la masalah orang free hair, dah pnat pikir nak wat fesyen ape smpai kekadang terpikir nak pkai tudung plak. ehhh... salah niat dh tu kan... ngeee!!!!

Kebiasaannya aku sethn sekali ubah hair style. Dah rebonding pahtu curly plak dah tu rebonding balik pahtu curl balik, hahaaha... Sekali jek pnah rambut pendek. Tu pun xpendek sgt mcm pic kat bawah ni jer... Dua-dua ni aku dah penah buat. Nak letak pic sendiri mna tah aku letak so google jek, alaa lagi pun lebeh kurang je muke aku ngan pic ni. miahahahahaha... (bengang plak korang bace :P)

Skang ni aku rasa macam dah rimas tahap maxsimum dengan rambut aku. Dah la aku dengan mlas nak jaga nya. Kusut masai dah aku rasa. Busuk je rasa. Macam pempuan hape dah rasenya.

So tahun ni dengan slumber aku nak potong rambut pendek. Sesuai ke tak sesuai ke, aku tak pedulik dah.. hahaha... Memang kena berani la kalo nak berambut pendek ni, takut tak sesuai dengan muka. Lagi-lagi aku ni jarang berambut pendek. Memang dari kecik mak bg rambut panjang mengurai. Konon nak mendidik aku jadi pempuan-pempuan ayu. Last-last jadi gadis sayu adalah, hehehe...

Tapi pening gak nak pkir stylenya, hikhik... Tak sabar sebenarnya tapi aku nak buat time nak raya nanti. Fresh sikit nak beraya. hehehee.... Ni tengah tak de keja saje aku mengedik google Short hair untuk aku berangan. hakhak... Korang nak layan aku tak?? Jommm layan pic-pic kat bawah, ngeeeeee....

nak macam ni la rasenya, confirm rasa ringan je pala aku kan... heee

Tapi yang ni pun style gak kan. Wehhh muka haku dah bowlat kang ntah jadi hape tah.. ade aku kesah der???

fuhhh comel jugak awek berambut pendek ni kan rupenya, selama ni semua sbok tengok rambut pmpuan yang panjang-panjang mengurai. Memamg cantek tapi sekarang aku rasa orang yang berambut pendek lagi style abes.

Yang ni xde la pendek mana kan??? dah la rambut aku jenis cepat panjang. ermmm ni x mo laa...

hah???? ko berani tak potong cam ni??? tak sesuai okey dengan aku, hahahaha... Aku tak seberani ni nak potong sependek ini. Tunggu aku dah bertudung nanti aku nak potong cam ni, duk umh jek so kalo buruk pun xpe. hahaha... Fuhhhh confrm lega agaknya dapat potong sependek ni.

huhuuu... yang mana la yg menjadi nanti kan. Korang tnggu eh ehh nnti aku upload pic raya korang tgk la. Kalo aku tak upload tu maksudnya muke macam tahek la... tapi aku upload kowt sebab aku terima diri aku seadanya. hehehehe...

owhh raya cpt la kau dtg, aku rasa dah tak tertanggung dengan fesyen kolot aku skang ni...

*peace yawww*





No comments:

Post a Comment