Thursday, July 7, 2011

Cuti_planing

Dah lama rasa nya tidak pulang ke kampung halaman. Rindu rasenya ngan mak dan ayah dan rumah ku, hukhukk... terutama masakan mak ku.. (sedey mud)

Tak pe mak dan ayah ku terchinta, anak mu simpan cuti sebenarnya nak pulun time bln puasa dan raya nanti,

Bulan puasa - 30 july sampai 7 August cuti = 9 hari

Bulan Raya - 27 August sampai 11 September cuti = 16 hari

Nahhh hamekk ko, cuti smpai lebam. hehe... Ni plan jek tapi memang confirm aku nak amik jugak. Ni aku malas nak apply bile bukak jek web HRMIS lagi tadi loading. Lepas tu, setiap kali tu la aku lupa password. kakakaka.... Ni aku antar borang confirm kena babel. hehe

Semoga cuti aku di luluskan dgn jayanya.

Dan selamat bercuti. Yahuuuuuuuuuu!!!!!

2 comments:

  1. woii agak-agak la cuti..
    x kan dari august tahun ni sampai august tahun depan?

    HAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. hahahaha ehhh salah pulok... excited sgt nak coti kalo smpi august thn dpn. sila behenti keja... hahhaa....

    ReplyDelete