Tuesday, July 19, 2011

Futsal

Sementara nak menunggu kawan aku marini nih baik aku main type2.

As usual my rutin ptg selasa ialah futsal. Tapi xtau ape aku igt pagi td leh x bawak baju la pulak. Padahal aku dh siap packing tu letak sebelah handbag pun boleh lupe. Ape ke sengal jek weda hari ni. hahahaha...

Tapi aku tetap nak main gak, so aku pinjam baju marini jek. Nak harap aku balik tukar baju memang ke laut la kan.. rumah aku jauh tu, Satu hal plak aku nak patah balik. Alangkan yang duk putrajaya pun xbalik ini kan haku. hehe...

Kalo tak turun rasa rugi la pulak sebab ni je la satu2 aktiviti aku leh kuar peloh x hengat smpai bra basah. ehhh... haahahha...

Lagi seminggu lebey je nak puasa weh... Lps ni puasa gak la berfutsal. Minggu dpn lg skali jek dapat main lepas tu posa la kite... berehat dan dan nampaknya aku perlukan sport shoes yang baru doll... Harap2 ada yang baca blog aku ni pahtu hadiahkan futsal shoes utk aku.. yehaaa... haha...

ok, chawww.... marini dh msg swuh twun blik umhnya... yeahhh!!

ehh ahad ni planning nak mendaki Broga Hill. Tetba schdule full pulaks.... mcm byk bnda nak kena buat

- service keta
- cari baju raya

dua ni paling penting nak kena buat dlu, Yang lain postpone duluk....

ok dh, tata...

No comments:

Post a Comment