Thursday, July 21, 2011

Anissa and Football

Malam tadi aku melekat depan tv layan bola Chelsea vs Malaysia ku and menunggu drama ku anissa. hakhak... Okey mari kite ngobrol pasal anissa dulu yok... Sape yang layan citer ni jom kite share, yang tak tengok pegi maen jauh-jauh.. lalala~~~

First time aku rasa aku tengok drama melayu yang aku bukan pengarahnya. Selalu aku dapat jek baca ape pengarah tu buat jalan ceritanya. Kali ni gua saluuut ini pengarah sebab aku tak dapat teka ape yang berlaku next and next nya. hehehehehe....

So gua rasa ini cerita A++. heh. Ending yang bijak juga menandakan bakal ade Anissa 2 for the next slot.

Bab yang aku tak dapat teka ialah masa part Farid and Balqis kena langgar ngan Imran tuh. Aku tak dapat nak duga Farid mati ke or else??Cm ne lak ngan Balqis and baby. Banyak persoalannya disitu. and aku tak de jawapan nya. Selalunya aku dah boleh agak dah ape jadi next and next.. ngeh ngeh... well...

So syabas en pengarah. aku tak pasti siapa pengarah die. bleh sesapa tlong bgtau aku sape pengarah die?? huhuuu... Drama cam ni lah best ye dok??? Gud Job!!!

Ok now jom citer pasal bola. Yuhuuu semenjak gua dah pandai tendang bola sikit-sikit dah minat la tengok bola nih. Malam tadi layan Chelsea maen ngan Malaysia.

Bolos gak der satu walaupun gol sipi-sipi jek. Menurut pandangan aku la kan. Kalau Player Malaysia tight in baju dlm suar macam player Chelsea confirm diorang boleh masuk 3 gol babe. wahahahahahaha. Siyus!!! *senyum*

Player malaysia malam td power gak la, persaingan sengit tapi sengal byk gak pemain malaysia sebab pass bola msti xsmpi. hadeyyyy... len kali duk depan lawan bukan belakang bontot lawan. tau la player chelsea bju masuk dalam. wakakakaakak...

ok dh, tu jek nak komen. miahahaha.... anyway gud job pemain malaysia.. dh bagus la ni korang tingkatkan lagi usaha...

ok cawww... nak pulang rumah dah. have a nice weekend baby..

lots of love from weda.

2 comments: