Wednesday, February 16, 2011

Valentine day!!

haa lmbt tul aku nih, kakakaka... aku bru kesempatan derr nak main type2 nih... Ade gak aku sbok bace pasal valentine day kat fb, blog n mna2 sepah2 ade. hah ni bru aku nk berpendapat pasal V day ni.

Adesss ramai tul sbok berkata clbrt valentine ni haram la syirik bagai. Mcm2 sejarah dibangkitkan pasal date nih.. Der.. jgn pkir jauh2 sgt bleh x?? ni pendapat aku la, kalo korang xsuke, xsetuju.. pnah ke aku kisah.. wawawa... Pendapat aku V day ni is just menyambut hari kaseh syg xlbh dr tu. Kalo ade ye ade, kalo xde dh r...

Its depends cara org tu clbrt jek.. Xkan la kite org melayu nk g gereja puja paderi smua bagai. Kite smua leh tau kowt kat mna limit masing2. Kalo aku ckup just bg hadiah n kad saje just skali skala tunjuk kaseh syg sempena umum org tau hari kaseh syg. hakhak... Mmg la ari2 leh tnjuk kaseh syg, tp xkan ari2 ko nk bg bunga bg coklat bg cupcake bg couple shirt. Saje skali skala kena Xtra sket ape salah kan... Bg pasangan kite rase di hargai skali skali dlm sethn. yakks...

Xyah la kite susah2 kaji oww date ni kejatuhan islam la, date ni isabella menghancurkan islam la. Merumit kan pd ku. Pucuk pangkal pd hati la, niat masing2. Bkan kite smbut sbb nk meraikan smua tu tp smua ade pd niat kt hati masing2. Kalo kite clbrt sbb meraikan kejatuhan islam buat pe kite bg bunga kat kekaseh hati, baik kite pg bunuh org islam ke. Baru kena.. kijam kau nokk!! Tp pe2 pun ni pndapat aku jek, mmg kadang2 kite kena tahu sejarah smua2 ni, tp xde la smpi aku nk tepesong jauh sgt. ngengenge... Pokok pangkal niat n tujuan masing. pkir positif sudey...

Aku punye perangai mmg cm ne, smua date yg ade print card mmg aku suke beli. hihihi.... b4 ni crismas aku sbok gak p cri kad bg kat si dia. ngada x?? haha... Aku mmg suke bace2 ayat2 dlm kad tu. Aku bkan jnis jiwang piwang aku suke cri kad kartun tp ayat2 dia suweet2 sgtt... Kalo duet lbh sket aku selit la pe2 yg bleh di pandang. Xmahal pun asal hadiah. hehee... Untung sape dpt haku. haha.. :D

time kaseh kat zatul n ain yg bile ade date2 cm ni, abes satu mall aku ajak diorg bace kad2. haha... Smpi dua tiga kali twun naik survey pnye pasal. kakakaka.. tp diorg best x merungut pun... mwahxx2x..

So V day kali ni aku bg die card la kan pahtu jln2 jmpe patung besi tgh men gitar. Mcm cute lak kalo die ltak ats meja opis die. hehe... Sbb die suke men gitar.. haha hadiah xde kena mengena ngan V day tp aku suke... Mule nk post jek kat opis die tp adress opis die aku lupe ltak mana so bg by hand jek.. ngeh!! mayu...

Aku dpt munge n card gak. tq syg... heee tu jekk!! pd aku xsalah punn smbut valentine kalo kena care nya.. suka hati haku laaa!!!

Owhh igt aku sesat sgt ke,

xlupe jugak date 12 rabiulawal 1432 iaitu 15 feb 2011 adalah hari kelahiran junjugan besar Nabi Muhammad S.A.W yang di kasihi. Sempena hari kebesaran kekasih Allah S.W.T mari la sesama kite berselawat ke ats baginda Rasulullah S.A.W. Salam Maulidur Rasul smua. ;)


No comments:

Post a Comment