Wednesday, February 23, 2011

CONTEST:Saya Suka LipGLOSS

hehe 1st time men tag tag kat blog... N blog ni dipecahkan dara nya oleh Cik Petom ku n i rela diperlakukan begitu... auwww... haha ok jom join contest nih;

1) Sila buat satu entry bertajuk "CONTEST:Saya Suka LipGLOSS" ( √ )
2) Letak banner GA ini di dalam entry dan link kepada blog Cik Dya
( √ )
3) Letak banner GA di sidebar dan link kepada blog Cik Dya ( √ )
4) Di dalam entry, sila lengkapkan slogan ( √ )

Saya Suka Lipgloss sebab __________
(tidak lebih dari 15 patah perkataan)
Slogan yang gempaq,padat,mampat dan sendat dengan isi tentang kesukaan kamu pada LipGloss (boleh dalam bentuk lucu,seksi,ganas,penuh sastera,simple tapi takmau LUCAH) ~Sila nyatakan bilangan patah perkataan cth (13 words)

Saya Suka Lipgloss sebab ianya sentiasa melembabkan bibir saya dan sentiasa buat saya kelihatan Fabulous seperti Kak Nita. ( 14 words)

5) Tag seorang kawan kamu untuk join sama. ( √ )
Cik Eton


6) Tinggalkan url contest dalam entry ini ya. Jangan tulis kat shoutbox atau blog contest I,takut tak perasan nnt.Mesti tinggalkan url di sini sahaja. ( √ )
Ok, nahhh... http://iamdya.blogspot.com/2011/02/contestsaya-suka-lipgloss_22.html

ok dh, smoga bibir ku always seperti kak nita. Kak Weda syg smua... xoxo

No comments:

Post a Comment