Sunday, January 23, 2011

oww jerawat... oww montot;

Ewahh ko.. begilir2 plak jelawat singah muke aku ni, hurmmmm.. mayb die tumbuh sbg tanda ke stress san aku yg sjak dua menjak ni dtg dan pergi, hehee.... Jgn ngada la ko jelawat, tumbuh satu dua dh la... ishhh saket tau bile kena pecet oleh si pembuat aku stress ni. Die leh suke lak, men pecet2 ni... saket ngoks!! n kali ni kena babel sket jaga muke tu.. ngeee.. baik boss!!!

Nmpk x, nmpk x?? buwokk sungguh!!

owww montot ku saket ari ni, hahaha.. xtau sbb pe tp aku rase sbb men bowling. Aha!! ade kena mengena ke men bowling ngan bontot.. kikikki... Mayb skill aku maen mmg kena guna bontot tu yg lps je maen soknya saket montot kiri, hahaha... pelik2... mule x perasan gak, lps bekali2 maen bwu pasan oww ini desebabkan men bowling. ekekekke... Bontot ku menolong aku mengangkat bola bowling yg sgt berat itu. hehee...

Lg satu penyakit, rase mcm nk demam.. hadeiii... Pagi td bngun tdoq tekak dh rase payau2 pahit. Ni skang kat opis rase lemah n pening2 lalat. Jgn la demam cik adik maniss oii rabu ni kena kursus 3 hari tu, rugi kalo x pegi...

Owww weeknd lps nk potpett skali la, g tgk KHURAFAT ari sbtu mlm di wangsa walk... ermmm xde la takut sgtt kowttttt.... My partner pun ckp cm tu dodol. Lg takut Jgn Pandang Belakang. Bandingan Cter hantu msia r tp. Owww skali je aku tekezuttt yg len alahaaii. hehe... Xsabo nak tgk cter pojaan hatiku "lu langsi lu mati" auwwww...

No comments:

Post a Comment