Sunday, January 23, 2011

Besties wedding

Nanad wedding..

Yehaaa.. alhamdulillah tawen gak pasangan sejoli zaman study ku. Oww sungguh lama percintaan mereka, Ptus smbung adalah asam, garam, gula sepanjang perhubungan. Hakhak... Kalo kawen dah abes talak kowt. Miahahaha.. Jgn marah Nad;

Tp aku respect abes ngan kwn ku ini. Meh2 bace kite share sesama.. hehe, Last update aku dpt b4 diorg tunang, Aku jmpe Nad di rumah kwn nyahku ade open house x silap. *lupe ingatan* Nad dtg open house dgn perasaan frust n pe lg kalo dh jmpe kepohh!! So luahan perasaan berlaku. Dia ckp diorg dh putusin hbungan mika.. ehh ehhh xkan la.. N nad ckp kali amat siyus.. hikhik ( n seseunggunya aku xcaye pasti akan smbung balik nih, nahh kan btul...)hahaha...

Btul sangkaan aku ermmm xlama lps tu kami berchatting.. Dialog die yg aku ingat n ade tkok tambah kowt, hehee.. " pssttt... guest wat???, aku nk tunang on.....(date x hengat)" haha... Org kate dh nama Jodoh kan, pusing cm ne pun kawen gak. Owhh aku happy bile mendapat tau itu.

And and ni yg aku nk cter sbb aku respct kat dio. Mase ptus die bernazar kalo smbung balik hbungan diorang, Si Nadia Fuad bernazar nk bertudung. Yehaaa.... Hijrah yg bahek, hehe... Nazar ni sgt besar pd ku.. Haaih mak x berani lg nk bernazar2 ni. Takut terkencitt aku nk buat. hihiii... Bnda ni bkanleh wat memain, kena hati yg ikhlas dan tulus.. Kire aku respec la kt nad snggup meninggalkan zaman seksi seksanya. haha... U r my Idol nad, hakhak... Mayb Allah s.w.t dnga nazarnya dan trus smbung kan hbungan mereka ke stage yg up lg. Tunang n now dah kawen pun. AMin. ALhamdulillah. Im happy for u ;)

Majlis umh Nad x dpt pogi, sbb kat Pontian.. Jauh n kebtulan aku xbalik Johor pun so Kesempatan Acg (hubby dio) org Kl aku amik utk g sebelah Acg jek yg di buat dkat Dewan Tasik Ampang Hilir..

15 Januari 2011, Majlis umh Acg. Plan g dgn Zue... Nih otw menuju ke majlis as usual pasan cantek jap ;
hehe x byk amik pic ni pun pkai hp jek. hakhak... Kesengalan aku lupe nk amik gmba pelamin. Ahaha.. AKu tnggu zue upload mmg kurun Nad ade ank kang bru di upload agaknya. hehe.. So yang ado je ni je la aku mampu share. Ngeh!!

Nad bebaju jawo.. sangat santek ;)














Ni anak zue ngan mumy weda, haha..


kekwn gonjol ku semasa study, kehkehkeh...

No comments:

Post a Comment