Thursday, January 6, 2011

fesyen betudung

Wey jom layan bile weda mabuk. Haha... Aku suke sgtt tgk fesyen2 betudung zaman skang u all.. Mcm2 pael eh mcm2 style tuh. Siap ade headband lg. Sgt suke melihatnya. Lg2 bila awek cute2 pkai kan.. Waaa kagum dan tergoda gak okey.. uppss.... Sgt cool.

Tp pintu hati ku lom tebuka lg nk berhijrah. Insyallah satu hari nnnti. Doa2kan la yek... Sbb hati nak betudung tu dh ade tapi nurani tu je blom. Ade eh mcm tu.. Suke hati. hahahaha... Nak di jadikan cter weeknd lps kan lik kpg. Ade kenduri kawen dpn umh ni. Adik aku kan mmg pkai tdung tp on off la, hehee..

So ni besoknya adk aku ltak sebrgan jek tdung die tuh ats sofa. Di waktu pg sdg aku menonton aku tepandang tdung itu. Dah la x cantek tudungnya smbil mengutuk pd tuannya. Tp dek niat hatii yg bosan.. dh start gedik aku, aku pun try r.. hehehe... Pahtu tekan button kamera handphone adik aku gak.. Nahh hasilnya... (psssttt time ni aku bru gak bngun tdo n n x mndi agi) wahahaha.. Selekeh ehh... ade aku kesah.






No comments:

Post a Comment