Sunday, January 9, 2011

Alahai AJL 25.

Adeh mantukk... Drive g keja rasenya mcm jauh sgt, rase mcm nak ke laut aku rase.. Haaaih bahaya tul drive time mengantuk ni... Kalo dlu aku xde pun penyakit mengantuk time drive ni, skang ni slalu je ade... iskkk.... Ya allah pjg kan la umur ku. hehee...

Ngantuk abes pg ni xkan la penangan AJL mlm td kowt. Keputusan yg sgt x memuaskan hati n sure ramai org xkan puas hati dgn Juara AJL thn ni. Mcm dowhh jek kan. Wat penat je aku tnggu smpi kul 12.. huh!!! Kalo tau bek aku layan Kam Kam ke Tam Tam ekk cter antu kat astro Prima, heheee...

Igt kan Faizal Tahir mnang, Ghupenya si Ana Raffali yg nyanyi tah pe2 tah tu.. ALahaiii nokk... Tapi nk wat cam no dh rezeki die, kite kepoh lelebey pun bkan dpt pe.. Layan kan je laaa.. Ti kite mntk penjelasan Juri2 nape dio leh mnang. Pe2 pun tahniah k,

Weeknd kali ni byk aktiviti tdo.. hehe... Kuar jap jek cri hadiah Nad n Acg wedding weeknd dpn n g putrajaya jmpe kwn die bg borang kad kredit n menyantap di Warisan. Bile mkn besama die, tembolok smua bnda die nak. haha... Situasi ke tembolokkan die :

Park keta otw menghala ke tmpt2 mkn,
Aku : Ko nk mkn pe???
Die : Ulang skali lg??
Aku : haha.. u nk mkn perr?? (oww xleh ckp ko aku sbb die igt aku nk cover line sbb kt putrajaya kan tmpt aku cri rezeki.. hehee... )
Die : Mcm nk mkn roti John
Aku : I nak mkn bihun sup, u nk nasi ayam x??
Gerai bihun sup tu sma ngan nasi ayam so kalo die nk nasi ayam leh aku order skali.
Die : Errmm leh gak tp i nk roti john, bleh la nasi ayam bhagian dada
Aku : Ok, u p beli air.. i nk ABC..
Dh dpt meja ok duduk, sat g...
die : Jap eh nk order satay...
AKu : Hanya mampu tersenyum kambeng. Nak wat cm ne selera die besau.
Die : I order 2 daging, 2 arnab, 2 ayam.. hehee...
Nahhh nmpk x?? diet ke laut... hehe.. itu naseb die order satay sket je... tu pun sbb aku dh senyum kambeng golek..
lom abes cter ni, slps mknan dh abes n borak2 santai...
die : tapau roti john nak x??
Aku : Wak lu... smua ko nk bedal, ko mkn sowang, Nak gemok, gmok sesowang.. haha...
Die : Yelaa... xyah,

ok, dh larii topic... bye... nextt!!!!

No comments:

Post a Comment