Wednesday, December 15, 2010

xkisah

Jom nyanyi... senyum, x perlu kata ape2, senyum....

Topic x kisah. Aku adalah org yg sgt2 jnis xkisah. Smua bnda sambil lewa tu yg smpi kena pijak2 pala ni.. huhuu.... Apa org buat aku xpnah nk kisah n xpnah terasa nk msuk campur. Just nak amik tau standard r tu kan.. hakhak... kalo di swuh bg pndapt, dgn pnoh tanggugjwb aku tlong. Aku xkisah bkan aku x amik berat cume xnak ti ko ckp aku menyibokk...

Tp aku pelik bile kes aku ade je mcm nk nyemak nk sabotaj. Pe yg saket hati sgt aku xpham. Xkan dgn sifat x kisah aku ni korang jd makin sakit hati. xpham xpham.. Pd aku biar org buat kite, kite xyah la nk buat org. Tp makin aku biarr ewahhh makin best jek kamu2 membelakangi aku. Kang aku sound jd bsar lak bek aku wat xtau jekk.. Snang...

Aku suke sgt quote ni n akan ku jdikan panduan, nahh aku share :

" Berkata la sesuka hati mu untuk menghina kehormatanku, Maka diamku dari orang yang hina adalah suatu jawapan, Bukan la bererti aku tidak memiliki jawapan, tetapi tidak pantas bagi seekor singa melayani kerenah ANJING-ANJING" (Diwan Al'Shafi'e)

nahhh... tamat.

No comments:

Post a Comment