Monday, December 13, 2010

lelaki baik

ermm tajuk cam iyo2 kaduk je kan, hikhik...

Kate org susah nk jmpe lelaki yg baik zaman skang ni, lelaki jahat, notyy ade dimana2 shaja.. Smua tau amik kesempatan pd kelemahan2 wanita zaman ini, haha... tp alhamdulilah syukur pd tuhan kerna aku slalu didampingi lelaki2 yg baik2... aceh2. Yg menyayangi aku sepenuh hati nya.. hukhuk, tapi aku jek xpndai nk hargai ini smua...

Kate org, pmpuan yg baik pasangan nya insyallah tergolong dr lelaki yg baik2. Ehh pe aku merepek kerepek ni, hoho~~~ aku sbnarnya nk ckp nape dia, kau n dia baik sgtt. (bukan x bersyukur tapi....) Mereka ni sgt baik hati hingga aku terasa diri ini jahat.. Yg selalu terasa x smpi hati nya aku dgn ko, nape ko baik sgtttt????? Dr aku saket kan hati ko, n wat perangai dowh aku ni bek ko g cri pmpuan lain yg bleh layan ko setimpal layanan ko bg. Dgn aku cam sia2 jek nnti..


Hati ini xleh di paksa. Maaf kalo aku sgtt melukai hati kau. Sesungguhnya aku cube yg terbaik utknya tp hati ini xtau ape mahunya.

No comments:

Post a Comment