Sunday, December 11, 2011

Heels...

Mud beautifulnara...

Ok, mud aku berselipar jepun mcm dah jemu bertandang. Mud telah kembali bertonggek2 menyusun langkah bajet hots dh kembali. kahh!!!

Tak tau nape semnjak dua menjak mud nak menjaga penampilan dah kembali siket, Baru siket and baru nak mula... Aku rase dah sethn aku pegi memana pun pkai selipar.. kihkih... Sampai pegi keja pun aku pedulik hape aku pkai selipar jek... haha.... Setahun setengah gak la heels and wedges aku peruk dlm rak kasut or kotak.

Bile mud aku nak berfeeling tinggi nih kembali, smua heel2 aku dah nazak hokey. Rupa memang sangat cantek lagi tetapi try jalan satu mall, xyah satu mall satu Giant dh cukup.. tapak tanggal la pulak, bahavisss betui... Dah 2 wedges aku rapuh mintak msuk tong sampah..

Satu tetanggal masa pegi wedding, tengah jalan sopan santun tali die leh tetanggal.. lahabau betui. Kebetulan aku smpi saing2 rombongan pemantin laki time tu gak die wat hal, xke bahaviss... dh la time tu wedges aku wana kuning menyala... kihkih... pulak naik keta member, kaki plak x sma size.. Memang aku pkai selipar die yg bsar siket.. pehhh... Mmg saje kann bagi mud aku down..

Nih malam td, aku pegi cari adiah kekwn kawen. Poi Giant damansara sana... Amboii konon cun la tu pakai wedges putih, ngam2 aku nak byar aku dh rasa x best plak langkah kaki ku.. demmm tapak nak tetanggal plak... Naseb baik ok, naseb baik sempat sampai ke kereta.. kalo tidak kaki hayam la aku.. miahahaha... dan bernaseb baik naik keta aku n ade heel spare wana orange di dlm kereta tu pun sbb last 2 weeks pkai heel tu. kalo x aku rase mlm td aku lepak starbuck pkai sportshoes.. kakakakaka....

Pehh... adakah dengan ini aku kena buang smua2 heels and wedges aku dan beli yang baru??? apakah??? dh sethn stgh gak aku puasa beli bnda alah ni smua.. last raya ritu je la beli satu heels... Aku x confident dh nak pakai2 heel heel yg sedia ade nih.. Nmpk maseh cantek dan kukuh di luaran tetapi dh lumpuh sbb peruk lelama sgtt.. heyyyy.. dh la byk sgt event pahni kena santek2... cm ne cm ne???? haaaih kembali hobi lama balik soping heels, owwhh man... membazir ke dok ekkk....

tp aku ade berkenan satu kasut ni tapiiii x jumpe pun... kena la rajen2 window2 pahni.... huhuu...



No comments:

Post a Comment