Tuesday, September 6, 2011

Back to work~~

Ehemmm... Seminggu lebih cuti raya, seminggu lebih gak aku coti berblog. Yelaa time berkerja jak aku ade masa terluang nak berpoya-poya mentype. Tak de nya kat umah aku terajin nak buat karangan penulisan mcm ni. Salah satu sebab aku buat blog ni saje nak buang masa and konon-konon banyak keja type-type. kahkah... Selain masa waktu opis, xde mase aku nak ngadap blog bek aku ngangkang tgk tv tapi facebook aku rajen plus aku ade hobi baru skang men game fb -The Sims social.. auwww layannn... Sape main gak cepat laju-laju add aku sebagai neighbour. Rugi abes sape tak add aku jadi jiran sebab aku rajen datang singgah gosip-gosip. hehehe..

Ape lagi aku nak type ni ha?? kuikui...

Ari ni 1st day kije, mayuuu sbb 1st time muncul berambut pendek. ahakss... Tidak seperti yang dikehendaki. Rasa nak Fotong lagi bagi fendek bebenar. Penasihat rambut saya kate serasikan dulu ngan rambut pendek ni lepastu baru leh lg pendek2. hikhik... Picta nanti sayer upload key.

Hows raya ualls?? Raya saya bese-bese sajak, blom pnah lagi ade perasaan teruja nak beraya beria-ia nih. Sempat gak la beraya umh kekwn skool jumpe kekawan. Yang lain xdok yg beh... Ni dah balik KL tunggu kekwn jemput open house jak.. kuikui... Sila jemput key sbb saye permeriah suasana... ngeh!!!

Semakin hari semakin malas aku nak melayan kerenah segelintir org disekeliling aku ni. Rasa memualkan hati ini.



ok.. gudbye.. moga tuhan sentiasa bersihkan hati aku daripada kekotoran dan dan beriku kekuatan n ketabahan selalu. 

No comments:

Post a Comment