Thursday, August 18, 2011

tak de tajuk. lalalala

hallo peps..

Lg seminggu lebey jek nak raya. ehhh sekejap gile kan??? Kekwn ajak bebuka sama pun dah xde mase nak selit. Smpi aku suggest wat time sahur. heehehe...

Tinggal weeknd ni je kowt. Weeknd dpn aku dah berlepas kat kampung. Time tu kekwn tak dilayan sangat. Family 1st. huhuuu.....

Weeknd ni, aku ade gathering with exhighschool. Simereng+Sisenget dekat Dorsett Regency Hotel Kl. Xsabar.. xsabar... hurmm nak pkai baju pe ekk?? hoho hover.. *peace*

Woiiii duet dah abes ni cm ne nak raya. haaih...Tadi pegi PICC Putrajaya ada sales Metrojaya, berjaya gak aku sambar baju ayahanda and baju jiran OKU ku.. Lega dah tak payah pikir lagi. Tadi gak aku pegi bayar duet kueh mueh raya yang ditempah utk bwk balik kampung SEBELUM aku habeskan duet2 ini. hahaa... and and now gua dah bankrup. Barang aku xbeli lg duhhh !!! mna nak korek ni. heheee...

Lepas jualan Metrojaya aku pegi plak jualan opis aku ni, Mmg smua Jualan aku nak pegi. hehehe... Tapi naseb dah nak tutop aku sempat beli kek batik sepotong jek. haha nak jugak beli. And cekik darah ke tidak sepotong tu harga die RM3. iskiskisk... Sebab dah teringin kan tu aku beli gak..nak tunggu buat sendiri ntah bile plak kan. Mahal pun beli je r kang kempunan sian plak pewot seksi aku.. hurmmm.. heh!!!

okeh ni coretan sampah. saje buang masa nak tunggu 4.30. kuikuii..

chaww babeh......
Justify Full





No comments:

Post a Comment