Sunday, August 7, 2011

laju sangat ni.....

holahaaiii smua yg berpuasa, yang tak posa bace besok bleh x??? :P

Nak type lajulaju coz mase sgtt bergerak laju jugak. Sangat jelous dengan aku agaknya. hurmmm..... Weeknd ni macam x rasa bai... Tau tau ari isnin dh...

Mayb weeknd lepas byk bnda di buat tu yg tak terasa hari berlalu.

Sabtu antar gugu bengkel. Gugu leaking masa service b4 naseb perasan salah dak yang service tu. So antar balek bg bikin betui2. hehee... xpyah byar sebab salah staff bawu tu. Aku tak marah sebab paham budak baru... ngehngeh.. now gugu dah ok kowt, balik kije ni bru nak tgk balik ade x minyak itam twun kat lantai.. kalo ade aku sumbat muke staff baru tu kat leaking tu confrm xkuar dh minyak.. hakhak...

Ahad aku g pasar borong, borong ikan siakap teruna, ikan kembung kacaks, ikan bawal kanak2, daging montok, and ayam dara sekor... keliru i nak pilih tau tau ualls.. and beli sayur payur dan jugak bahan nak wat stim. bukan dadah laaa bahan mskan stim.. :P

Panas ualls, len kali nak pegi lepas sahur. Plan nak g kul 10am tapi aku telajak tido plak kul 11am bru tebangun. kakakaka... tu pun naseb ma osmate msg " beb, nak pegi pasar x?" sayu aku bace twus kejutan budaya bangun. haha... sowy osmate ku alarm aku x bunyi kowt.. ni smua sebab tak tdo layan fb smpi ke sahur, lepas sahur baru tdoq. hamekkk!!!! *senyum*

Otw balek kami kena saman tak pakai seatbelt dowh. iskiskiskk.... Saman jek pak polis kwn sy org kaya pe ade hal stkat rm300 tu drpd nak bagi rasuah di bulan yang mulia ini kan... aku pun xde mud time tu nak goda pak polisi tu so pasrah jekk.. kahkahkah!!! fuhhhh....

Kami bebuka Ikan siakap stim, sayur campur and apekejadah ekkk nama bnda alah ni...jap loading.................. oww kerabu jah... huhh lupes jap.. haha... Mmg tip top stim kami smpi lps mkn jadi pemlas nak kemas.. dasyattt... nk tgk tak hasilny, nahh pi kat cni
Perasaan tamak tu slalu ade pada kami kan beli ikan x hingat besau smpi umh belah sbb xmuat bekas stim. huhuuu... tp syukur msak separuh xlarat nokkks.... Time ni la aku terpkir kalau la ade jiran yang kenal bleh sedekah kan. lalalala....

ok ptutnya ade puding karamel di hidangan di ats, tapi tapi....... xjadi. wakakakaka.... Gula karamel tu x jd perang jd gula aising mcm nak buat donut.. hahaha.. 2 kali okey gua try tapi hasilnya sama. mcm cilakak... mlm ni nak try lagi skali. hehehe.. sekali jekkk kalo x jadi gua dump puding karamel smpi bebila. kihkihkih...

dh tu jek report for weeknd nih. Ptg ni plan bebuka ikan msak singang n sayur rebus je laa.. hehe...

tatta ;)

3 comments:

  1. kaya lah sangatttt....
    jual bontot jap g nak bayar saman
    haha

    ReplyDelete
  2. kata nak buat business tanpa modal?? miahahaha...

    ReplyDelete
  3. jual bontot tu kira intro laaa
    hakhak

    ReplyDelete