Wednesday, July 6, 2011

Sardin

Selamat petang kekwn blogger, tak sabar rasanya nak balik... yehuuu tinggal 20 minute je lg... yehaaa!!!!

Saya rasa dah lama sangat tak makan sardin, Yummy~~ (tabiat org berpuasa mmg cm ni) ngeee...

Ehem saya baru perasan tau u all semenjak dua menjak ni macam selalu maen masak-masak. Ni mesti sebab lately saya berpuasa. Puasa ape??? puasa ganti nyahh.... hehe

So mlm ni sardin menu utama ku, cehhh mcm la ada menu lain, kahkahkah.... harap-harap balik ni tidak lupa untuk singgah kedai. Sebab slalu aku menonong jekk balik, tau2 dh smpi bilik. kihkihkih... sengal gile.. tibe nak masak itu tak de ini tak de dan selepas itu jadi la resipi apo ado. haha... al naseb sape yg makan.

Sardinn tunggu aku nak gulai ko sampi masak. ehh.... yummy!!

tima kaseh bace, bkan ada apa pun.. eheh!!

No comments:

Post a Comment