Sunday, June 12, 2011

memasak

hye all,

Rase dh lamaaa sgt x men msak2. Mud kemalasan tetap bermaharaja lela seiring dgn musim maharaja lawak nih. heheee.... ari ni mcm bepkir-pkirin nak memasak sempena aku posa today. hakhak....

Gile seh aku slamber jek posa pdahal seharian aku x menjamah nasi semlm. Aku mkn maggie grg jek smlm ptg. Hari ni kang xpasal2 tumbang kang. hehee... tp mcm ok je ni kowt... tkut nak msak nnti je x larat. kihkihkih.... (sape la jd mangsa nnti kena hamik aku pg mkn) ngeeeee......

Semakin hari semakin kurus diriku ini.. yawww terasa semakin x somel n mantop atau lg tepat gojes. miahahaha.... Paling ketara bile tgk magazine Rapi ade pic aku pg bengkel rapi.. nahhh nampak tulang lekuk dic2.. heheee..... (aceh saje nak promote muke masuk magazine.. sape nak tgk sila beli) hehehehe.. bluekk!!! Aku rase selera dh mati ni kena balik kpg amik ubat pembuka selera oleh mak ku.. haha.... (tetba teringt kueh tiaw grg madam kwan) errrrrrrrr...

weeknd ni pasti sowang kena banja aku. kuikuikui....

insyallah balik ni sy masak... heh!!

No comments:

Post a Comment