Sunday, May 29, 2011

Mlm BPK_20may11



Busan di opis. meh bace sy cter pasal dinner di BPK.Jgn tnya kat mna bkan kat hotel hokeyy... huh!!! haha.... lorat no kau hoii... Yela kalo bab dinner or pe2 kat gomen ni xyah harap yg vouge2 hokey.. ngeh2!!!! punah harapan ko nnti... so trima seadanya jerr...


Dinner buat on 20th may'11, yg mna theme die smart casual (biru) huhuuu.... So mlm tu setiap floor kena wat persembahan masing2. ngeee.... BPK ade 5 tingkat so ade 4 persembahan sbb tgkt 2 bkan bhgian BPK. Aku Floor 5 dgn bangga nya kami prepare wat tarian. Ewah2... hoho... Tetiba last minute ade plak nak selit drama. Kacau tauuuu... haha tp layankan jek. xkose aku nak layan... hehee....


heheee.. ni pic pesembahan kami time dance.. somel2 kan. kahkahkah...

Agak kelam klibut la haku sbb mna nk wat pesembahan n mna nak pkai baju mengikut theme. ngehehehe... Over hokey aku sbb penari len xtukar baju pun pkai jek baju pesembahan smpi abes dinner. Haku mna leh, nak gak mengikut theme lg pun dh belikan baju nya. So kena pakai gak sbbnya bile lg la haai nak pkai kemeja ni lps2 ni. Bertapa jek dlm almari haku nnti. Naseb la ade geng sowang AYun vouge peneman aku tukar baju jugak. hehehe kami be2 je gedik hokey tukar2 baju. kihkihkih...


ni sket2 pic2 nya. hehehee....

Kesimpulannya, best la jugak layan gelagat masing2 mase pesembahan, aktiviti mcm ni mengeratkan lagi silaturahim kami. Insyallah. heh!! Tapi meh aku kondem sket majlis ni...

1st skali haku paling x gemar bab makanan diorg. Ya allah Ya rabbi beb. Korang tau mkn hape. Mkn nasi puteh, lauk2, ulam2.. Ko bayang dinner dh santek2 kunyah ulam2 rumput penoh dimolot dgn sambal belacan... Naseb xde petai kalo ade nahh masing2 mulut bau petai.. kikikikiki....haaaih haaaih... Pd aku bek bg mkn nasi beriani ke nasi arab ke. dh la setiap kali jamuan pun mknan mcm ini, time mlm special cm ni pun bg mknan yg sma gak... hadeiiiiii... mintak maaf la pd urusetia2 yg handle majlis nih hoi hoi... mulut mak mmg laser... pecat je haku kalo x suke. kakakaka.... Sila pkir2 kan...

Yg len hokey kowt.. aku bgtau yg xpuas hati jek yg sket2 tu aku pejam mata jekk. hahaaa.. poyo gile, Ade byk pic tp mlas aku nk letak cni...

ni la sebahagian drp staff tgkt 5.


sekian... ,mwahxxx...

No comments:

Post a Comment