Sunday, April 3, 2011

My_Hero yummy


Yehaaaa my hero mnang bintang paling popular last nite babeh. Ehh sowy aku mmg x tetap pendirian bab hero2 non-realiti nih. kjap2 hero aku Nazim Osman kjap Awal Ashari n mlm td aku jatuh cinta ngan Zizan plak. Wakakakaka... Tetiba aku rase cool jek Zizan bercakap, n im sure die msti seorg yg manja dgn kekaseh nya. yawww... like2.. haha...

Majoriti msti tgk ABPBH mlm td kan. N its was a good show. Xbosan dgn lawak2 pengacaranya. Buat aku n my housemate sntiasa tersenyum, gelak2 n somtime terjerit bile Fasha n tolong ingat kan haku mnang. Ohhh pehhhleaseeee!!!! Ohh sowy aku bukan benci diorg. aku ok ok jekk.. cume aku rase ade yg lebey baik bleh mnang kowt n bak kate osmateku, "tu laa kauu sape swuh x vote." hahaa... xkose mak nyah nak ngundi.. kahkahkah...

Tapi haku tetap gombira bila my hero mnang. N terharu die berlari mencari mummy nya bile diumumkan sbg pemenang. Anak yg bahek kan??? i suke laki cm ne, ngorat kang bru tau.. huh!! lg satu saya sentap2 hati bile Anuar Zain nyanyi lagu sedetik lebih. Lagu ni berhantu beb. n aku sedey bile dnga lagu ni sbb aku ade bg lagu ni kat someone. Ciwaahhh...

Jap mcm kena cuci mata jap yokk!!! pic dr beautifulnara.


hehe alolo tetomei jek die... sepak kang!!

tp at d same time, haku nak Zizan mnang gak. heheheee... Xpe Zizan next year u plak.. Just behave babe.. hakhak.... Oww syukur gak Si AR tu x pgang anugerah bintang paling popular kali ni, kalo yerrr aku x nak tgk ABP lg. huh!!! hehee... yek2 jek..

lg satu muskil dlm pala hott aku, Shima wehh gile nmpk aweks mude. Iskkk nmpk die lagi mude dr Ella and Alyah seh.. Aku mcm xcaye lak die shima. huhuuu... Tp xde la jeles sbb aku pun awek mude. wakakakaka.... Sile senyum. :P

n last skali thanks bebyk to my hosmate sbb sponsor dinner mlm td, mam kfc n cuci molot tuxedo choc cake. Yummy.... lebiu babe...

No comments:

Post a Comment