Monday, March 14, 2011

kursus_time

Yeahh kursus time..... time utk aku manrik nafas pjg luar dr udara putrajaya.. sbb2 aku nk g kursus ni sbb die luar dr putrajaya, pahtu on weekdays.. Weeeknd kalo wat kursus aku sgt x setuju hokeh.. Weeknd adalah mase utk aku overtdo, overnite, overdating or pe2 yg xde kena mengena ngan opis. Haram di buat pasal2 keja ni, kalo dibayar XPE.. haha

Tapi nih aku bengang sket ngan PSM (Pentadbiran Sumber Manusia) opis aku nih. Esok aku nk pegi sok pagi bru die nak bg memo. X ke budus namanya.. Celah mna aku nk tau aktiviti ko nak wat, nak bwk brg ape smua.. Adeiii ape ke sengal la korang nih. Wat keja smua nak last minute. Mmg aku wat pala aku jek nnti kat sna..

Yg aku tau sok kul 12.30 kumpul kat blok tgh.. Nahh dic2 aku dh menari poco2 okey. Wahaha sbb sok pg aku gerak dr umh 11.45.. Miahahaha... owhh syiok abeh tdo bngun kul9. Yeahh lps ni mmg aku apply jek kursus jauh2 n berhari2.. Confrm luas pemandangan aku.

Moga selmat perjalanan kami ke MOrib. tu je aku tau, aku xtau kat mana Morib tu, dlm hutan ke tepi laut ke tgh tasek ke... Will be back on Friday. Yehaaaa.... cuti time!!!! cuti hangguk ko!! :D


No comments:

Post a Comment