Monday, March 21, 2011

Impian_Morib

Cecter sket cm ne bemlm di Impian Morib 3 hari 2 mlm tu dgn free pakej okeh dgn mkn 6 kali sehari. pehhh mmg lazatt... hehehe...

Aku suka, aku suke kursus... hehe, mkn sdap, save minyak keta, lg2 dpt time2 nak hujung bln.. owww tuhan itu maha mengetahui sesungguhnya. hakhaks... tp mase berehat agak kurang la skett terutama mlm pun ade aktiviti. huhuuu...


Okey kami bertolak dlm kul 1 cm tu la, aku gerak dr umh kul 11.30 naseb bek smpi parking ade kosong kalo xde jenuh aku nak park kat mna la plak kan. Nak parking 3 hari tu. hehee... kekwn aku yg len smua dtg opis seperti biasa aku jek wat pala sndiri. ngeh!!

Alhamdulillah, smpi Resort dlm kul 2 kowt. Keadaan bus agak x menselesakan (perkataan pe nih) sbb seat die dh jammed. So smua org yg nek bus ni die swuh tdo sbb smua seat landing abes. haha.. budus...

Smpi jek, kami di bhagi kan bilik with pasangan masing2. Sebilik ber2an. N aku berpasangan dgn minah senget bernama Zatul. Aktiviti start mlm, so byk gile mase teluang dic2. N malang mmg x berbau lunch x disediakan. Nahhh smua dtg x lunch td.. Kebulur abes smua tnggu mnum ptg kul 4.30 n luckly minum ptg ari 2 mkn Laksa. Kalo mkn kueh adess x kenyang xkenyang. hehe... Mkn mlm kul 7.30. Kalo kat umh ade ko dpt mkn cm ni?? hahahaha... and alhamdulillah ade astro di bilik yaa... so Kejora dan Bintang x terlps.. ngahaha...

Ini la bilik ku n pemandangan dr kamar bilik ku. Ada katil single utk ank tp aku lupe bwk ank so parking baju jek.. haha.. Swimming Pool ini sgt besar n aku berjanji akan msuk ke dlm nya.. hakhak..

Lps minum ptg pegi la kami bejln2 melawat kawasan memndangkan aktiviti strt mlm. Lepak2 di tepi pantai smbil mkn jajan super ring. X best sbb diorg dh tambak so xleh mndi mnda leh tgk femandangan jekk.. huhuuu... Kejap je lpak sbb kul 6.30 aku ade date ngan tv... errrr...

7.30 mkn mlm, Smua jnis lauk ade, ikan, ayam, daging, sayur,ulam, cuci molot, smua ada yerr... So kena la amik smua... huhuuu... Mewah2. Wehh kalo g kursus dkat Terengganu ke Kedah lg syiokk terangkat beb, seafood senantiasa ado. Pehhh.. Mlas cter kang meleleh korang bace.. Naseb 3 hari kalo sebln sila besedia jd Tong. Mkn laju2 sbb cter begitukah cinta tgh bersiaran. hehe...

Aktiviti kitorg sgt simple, msuk class jek. Pg class strt kul 8.30 smpi kul 12.30. Ptg kul 2.30 smpi 4.30, n Mlm kul 8.30 smpi 11.00. Selebihnya tv, tdow, mkn mkn dann mkn..

Xbyk pic amik pun, byk amik time last day jek, terima la beberapa pic ni yerr.. kehkehkeh...


Ni pic lunch terakhir kami b4 pulang. Tu ats meja yg cuci mulott jek okeyh..
Ni la penceramah kami. Cool gile babe panggil KIT jek.. hehe.. Ok dr kiri shiken, Ain, Kit and Zatul.


nahhh berani mati x haku, pekeja gomen seksa nmpk lurah.. haha. Upss sowy x SENGAJA hokeh. Aku leh terlupes bwk tube hitam. Naseb bwk puteh nih kalo x cm ne, hahaha.. GILE!! Nih dalam class.


Smpt begamba sebelum bus smpi. Hehe... Selamat tinggal Impan Morib, Next station Plssssss...

Ehhhh ade satu g pic lg... lupes plak

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-

-

-
-

-

haha dukacita ok, pic gelap pkai hp cap ayam. haha jgn mare cik Zatul. heeeeee smpat okey aku swim2 jap mlm jumaat tu. Time nih kul 11mlm lps class, xde owg... best2..Thanks Zatul teman. mwahxx2.

No comments:

Post a Comment