Sunday, December 12, 2010

berhabukk

13dec'10

woooo berhabuk dh blog aku nih, sian ie terabai.. fuhhhhhhhhh........
Maklum berehat jap... rendu x, rendu x?? (pasan muke ko xde sape hadap cter ko pun...) hikhik..

pssttt aku ade blog baru tau tp wekkkkkkkkk xmo bgtau korang pun. haha... cter2 kat situ akan di publish satu hari nnti... Owww knapa ade lg satu eh??? sbb saje2... suke hati aku la..

lama gile x update cni, selama aku xupdate ni mcm2 bnda berlaku. standard r tu kalo xde yg baru bkan life namo nya. Errrmmm pe yg terbaru yehh...
  1. Me dh pindah, (suke amatt seumh dgn sengetku);
  2. bf ku dh pulang ke msia,tapiii.........;
tu je la perubahan ketara dlm hidup ku, yehaaa.... (igt byk sgt) dowh!! yg len byk la tp peristiwa2 je kowt... Byk giles, kalo aku cter msti meleleh.... meleleh air liur bkan air mata key. hakhak... bkan x nk cter tp aku dh cter kat blog private ku.. ngeh2... hanya hantu2 je mampu membacenya.

*hug hug* see u all later dong..

No comments:

Post a Comment