Tuesday, March 2, 2010

1st entry

Semekom...
fuhh dpt gak aku mencoret kata2 kat cni, dh lama buat bru ade mase nk berkata2.. Ni smua sbb internet opis aku yg lmmbb cam kure2 cacats la ne, kalo x awal 2010 aku dh membabel kat cni tp sdg aku menaip2 dgn panjangnya n nk post tetiba post aku ilang begitu saje, xke cam bavi durjana.. naseb aku sowang manusia yg penyabar.. :D

blog dlu dh dlete eh kekwn, nk mula idup baru gitu... so yg baik jd kan pengajaran yg burok wajib dilupekan... ngeh2!!! meh sesama kite share kisah hidup yg penuh ngan dugaan... lets cheer up our life to be belly beautiful life sempena title blog aku tu. :)

kunjungan kekwn ke blog saya amat digalakkan, n pls drop commnt so i can notice u r my followers, ahaks!! ok stop jap, to be continue dear fwend, lots of luv~~~

No comments:

Post a Comment